.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکنون ؛
ثبت نام 150 هزار مازندرانی برای عمره مفرده
مدیر حج و زیارت مازندران، از ثبت نام حدود 150هزار نفر از شهروندان این استان برای تشرف به حج عمره در شعب بانک های استان خبر داد.
ثبت نام 150 هزار مازندرانی برای عمره مفرده

مدیر حج و زیارت مازندران، از ثبت نام حدود 150 هزار نفر از شهروندان این استان برای تشرف به حج عمره در شعب بانک های استان خبر داد.

سید حبیب الله ساداتی اظهار داشت:24 شهریور ماه، زمان شروع ثبت نام قانونی و تعیین شده از سوی سازمان حج و زیارت برای دوره جدید متقاضیان تشرف به عمره مفرده اعلام شده است.

وی با بیان اینکه ثبت نام از متقاضیان حج عمره تا 23 مهر ماه ادامه خواهد داشت، افزود: برابر اعلام سازمان حج و زیارت، همه ثبت نام های جدید از سال 93 به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

مدیر حج و زیارت مازندران تصریح کرد: ثبت نام زود هنگام در بانکها قبل از زمان تعیین شده ، غیر قانونی بوده و متقاضیان حج عمره مطلع باشند که ثبت نام قبل از24 شهریورماه هیچ تاثیری در اولویت داشتن آنان در زمان اعزام نخواهد داشت.

ساداتی، مبلغ واریز برای ثبت نام دوره جدید حج عمره مفرده برای متقاضیان بالای 10 سال را هشت میلیون ریال و متقاضیان سنین کمتر از ده سال را شش میلیون ریال اعلام کرد و گفت: متقاضیان حج عمره می توانند تا 23 مهرماه نزد شعبه های بانک های ملی و ملت سراسر استان ثبت نام کنند./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.252 seconds.